الجمعة، 1 مايو، 2009

انا محمود
طالب فى كلية الحقوق
مدون جديد
كان زمان اسمى صعلوك بن فشكول
اخيرا حصلت على الاستقلال
وعملت مدونه جديده
لن اعيش فى جلباب ابى


هناك 9 تعليقات:

  1. نورتنى والله

    ويا ريت نتعرف اكثر

    احمد

    ردحذف
  2. اكتبلنا أكتر عنك علشان نعرفك
    وأهلا بيك في اسرة التدوين علي راي أحمد ( التعليق اللي فوق ده)

    تحياتي

    ردحذف
  3. اهلا و سهلا و مرحباً بك معانا

    تمنياتى لكم بوقت رائع ولطيف معنا ان شاء الله

    ردحذف
  4. اهلا ياحودة
    مبروك الأستقلال والمدونة الجديدة
    ومنتظرين منك مقالات جميلة

    ردحذف
  5. اهلا اهلا باابن استاذ فشكول
    المثل بيقول ابن الوز عوام عايزين نشوف شغل جامد زى باباك نورت التدوين ونورت المدونة عندى

    ردحذف
  6. دى ثوؤه والا انتفاضه؟؟؟
    وال عشان ما فشكول مرشح نفسه رئيس جمهوريه خفت لا يعملوا فيه زى ايمن نور فقررت متعيش فى الجلابيه؟؟
    عموما اهلا بيك فى عالم التدوين

    ردحذف
  7. اهلا بيك محمود

    البلوج كله بيرحب بيك

    ومبروك الاستقلال ربنا يبعد عنك وعننا الحروب الاهلية

    ومستنين هاتكتب ايه ان شاء الله

    ردحذف
  8. بداية رائعة وأتمنى لك كل خير...
    أشرف الماليزي

    ردحذف
  9. ادينى استقلال .. اقولك اشطاط

    هو دا الكلام ولو حصلت اعلن العصيان المدنى واجرلك جهاز ايجار جديد

    وعيش يا معلم

    واهلا بيك يا فشكول الابن ويارب تكون البداية لمدونة دامدة موز .. منتظرك يا معلم

    ردحذف